Thursday, November 8, 2012

Rindu

aku rindu mereka,npe ek smue ni jd kt aku...dugaan hidup aku ke ni...aku masih memerlukan mereka untuk meluahkan segala masalah aku...aku dh xde spe2 nk mengadu masalah yg aku pendam...ya allah ujian ape yg engkau berikan pada aku ni...walaupun aku mempunyai ramai adik beradik tapi aku tetap rasa cacat bile mereka tiada disisi aku...umpama tiada kedua belah tangan aku...klu aku menangis mcm mana pn tetap mereka x kembali....aku masih mentah lg n memerlukan mereka lg...

alfatihah emak dan abah
mira tetap rindu mak dan abah smpai bile2
ampunkan segala dosa2 mira
rindu mira x penah hilang
andai di beri peluang
ingin sgt aku berjumpa dengan emak dan abah
walaupun seminit...
maakkk!!!!!!!!!!!
abbbaaahhh!!!!!!!!!!!!!

mira rindu :'|

No comments:

Post a Comment